02.09.2013 RP Online Demonstration für E-Zigaretten

02.09.2013 00:32 (zuletzt bearbeitet: 02.09.2013 00:34)
#1 02.09.2013 RP Online Demonstration für E-Zigaretten
avatar

http://www.rp-online.de/region-duesseldo...etten-1.3645946

(Habe ich von "drüben bei den Nachbarn" geklaut, danke Quernetz)


 Antworten

 Beitrag melden
02.09.2013 01:56
avatar  kucky
#2 RE: 02.09.2013 RP Online Demonstration für E-Zigaretten
avatar

Bij het eind van de demonstratie waren er trouwens een hoop sprekers, waarvan 1 speker diepe indruk heeft gemaakt op me, een zeer korte samenvatting hiervan was:

"Wij zijn hier allen samen, mannen, vrouwen, vaders, moeders, kinderen van, vrienden etc. Wij zouden deze zaterdagmiddag graag samen met onze families, kinderen, vrienden of gewoon anderen, leuke dingen gedaan hebben, zoals lekker buiten in de tuin zitten, een terasje pakken of iets anders wat onze vrije tijd waardevol maakt. Wij zijn werknemers... (vul hier maar een x-aantal beroepen in, ik weet ze niet meer allemaal). Wij zijn GEEN demontranten en toch zijn we hier massaal naar toe moeten komen om op te komen voor onze basisrechten."

Sorry, ik doe de spreker in kwestie geen recht aan, met deze onbeholpen samenvatting, hij sprak nog veel sterker, maar dit was ongeveer de strekking hiervan.


Dat was Phil Good, een zwitser die een heleboel filmpjes op zijn site Dampferhimmel heeft staan.

Die toespraak van hem heeft ook op mij een diepe indruk achtergelaten, misschien is die nog ergens terug te vinden op het WWW :grins

Als je wat meer van hem wilt zien kan dat hier:

http://www.youtube.com/user/Dampferhimmel

Es waren auch Dampfer aus den Niederlanden da. Die haben leider erst am Freitag von der Demo erfahren. So sind sie leider nur mit ca 20 Leuten da gewesen. Was ich aber damit sagen will, wir müssen uns in Europa besser vernetzen.
Denn es ist kein Problem unseres Landes - sondern ein Problem Eurapas!
Ach so, sehr nette Leute diese Holländer äh Niederländer!

Remember Remember the Fifth of November

 Antworten

 Beitrag melden
Bereits Mitglied?
Jetzt anmelden!
Mitglied werden?
Jetzt registrieren!
Auswahl Marktübersicht